Monday, October 24, 2016

Drama Patahnya Sebelah Sayap Episod Akhir


Drama di Slot Samarinda TV3 bertajuk Patahnya Sebelah Sayap akan bersiaran pada 20 September ini setiap Isnin hingga Rabu di TV3. Antara pelakon yang membintangi  Aeril Zafrel sebagai Khuzairi, Izzue Islam sebagai Amzar dan Ummi Nazeera sebagai Alisha.

INFO DRAMA
Pengarah: Ayie Mustafa
Terbitan: Creative Skill Solution
Tarikh: 20 September 2016
Jumlah episod: 15
Lagu tema: Hancur - Estranged ft Fazura

Hehehe.... hari ne axcited nak balik keje awal. sebab ada org cakap drama ne hari ne last... hehehe punye la dah jd addicted a.k.a ketagih nak tengok cite ne. nasib baik la cite ne start kol 10 malam. sempat la tengok. lau tak mesti tak dapat tengok kan... hehehehe. 

Mula-mula tak de la nak layan sangat drama-drama ne sebab selalu balik keje lambat. tapi tak lau macam mana boleh terjebak dengan satu cite ne.. apa-apa pun penuh emosi layan drama ne. Siap boleh terfikir nasib la yana ne bukan yana yang jadi watak heroin dalam drama tu .... hahaha lau tak..mau 2 orang lelaki tu kene hadap yana yg ala-ala mak tiri ne... mau hari-hari berbakul masuk dalam telinga kene bebel...... tapi tak mungkin la yana ne berlakon kn... berangan je lebih....hahahaha 

Nak di jadikan cerita bukan yana je yang macam ne,satu rumah hehehehe sampai terlebih emosi lau tengok cite ne.. macam-macam ragam. Masing-masing dah boleh jadi pengarah. Siapa yang ada tengok drama ne jugak ? Jadi malam ne kita sama-sama la tunggu depan TV ye tengok Episod terakhir cite ne... ok bye...mlm ne kte tengok apa kesudahan drama ne ye.. 

2 comments:

Atie Yusof said...

Suka sangat cerita ni...memang best.. :)
Salam kenal ya...

Yana said...

Salam kenal jugak (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...