Thursday, October 20, 2016

Cozuma Mattifying Lipstick

Cozuma Mattifying Lipstick Untuk Bibir Sensitive


Hari ni nak cerita pasal topik yang perempuan suka, tidak lain dan tidak bukan adalah Lipstik. Yana nk cerita tentang Cozuma Mattifying Lipstick a.k.a Cozuma Lipstick. Perempuan memang suka pada barang make up kan. Tipu lah lau cakap orang perempuan tak suka pada barang make up. Betul tak? Paling-paling tidak mesti ada bedak & lipstik kan.. heheheh.. lumrah perempuan kan...
Perempuan bila nak keluar rumah pasti tidak akan terlepas dari menghias diri. If malas sangat pun pasti akan letakkan sedikit makeup base dan sedikit gincu di bibir. Tetapi adakah uolss sedar lipstik yang terdapat dipasaran mungkin mempunyai bahan berbahaya yang boleh menggugat kesihatan sehingga boleh menyebabkan bibir anda menjadi hitam, kekeringan, mengelupas yang kadang2 sampai berdarah. 

Sedarkah anda kebanyakkan lipstick atau gincu yang terdapat dipasaran di dapati bahawa lebih separuh daripadanya mengandungi plumbum atau logam "Lead". 
Pernahkah anda mengalami bengkak-bengkak bibir atau bibir anda menjadi lebam dan hitam seperti di bawah ini?

Jom bertukar ke Cozuma Lipstick. 

Jika ya... Ini adalah salah satu contoh kesan logam Plumbum yang paling ketara yang terdapat dalam lipstick yang kitew gunakan seharian. Yana percaya , ramai wanita di luar sana yang mengalami masalah ini termasuklah diri Yana sendiri. Tidak terhad pada lipstick mahal aje lipstick murah pun berpotensi untuk merasai kesannya pada bibir mungil uolss. Kalau sape yang pernah pakai lipstick murah ada sesetengah tu bila pakai bibir jadi panas. Sakit tuuu T_T Habis la bibir kitew yang mungil ni... huhuhu...



Jadi jika kandungan plumbum terlalu tinggi, maka kebarangkalian wanita untuk menghidap kanser juga adalah tinggi. So bagi wanita diluar sana lipstick yang tinggi bahan kimia seperti plumbum adalah sangat2 tak digalakkan kerana ini boleh membahayakan kesihatan anda


Catalog Pilihan warna untuk Colour for COZUMA Mattifying Lipstick. 
Semua warna lawa2Memang tak RUGI lah kalau beli. 

Semua pilihan warna sangat menarik & cun2 belaka untuk dipakai


COZUMA Mattifying Lipstick merupakan salah satu product kecantikan yang dikeluarkan oleh Sahajidah Hai-O yang dirumus oleh bahan semulajadi dan bahan-bahan yang digunakan dapat melindungi bibir dari persekitaran yang kering dan memberikan kelembapan sepanjang memakainya.


Catalogue Colour for COZUMA Mattifying Lipstick


Warna baru COZUMA Mattifying Lipstick


Macam pengalaman Yana sendiri selepas pakai Cozuma Lipstick ni alhamdulillah bibir dah tak kering atau mengelupas sampai berdarah. Bibir pun sentiasa lembap dan basah2 gitu. Part yang paling best xperlu pakai Lips Balm selepas pakai Lipstick. Ye la... bila kitew pakai lipstick, selalunya kitew perlu calitkan sedikit terlebih dahulu lip balm atau pun pelindung bibir untuk mengelakkan bibir kitew dari merekah atau kusam. Tapi dengan COZUMA Mattifying Lipstick ni dah tak perlu lip balm lagi, just terus pakai COZUMA Mattifying Lipstic ni then dah siap untuk keluar. Mudah kan? :)
Cozuma Lipstick ni sangat sesuai dipakai oleh semua orang. Bagi yang menghadapi masalah bibir sensitive, uolss jangan risau sebab sangat sesuai untuk mereka yang menghadapi masalah terutamanya bibir sensitive just like me.  
























FUNGSI/KELEBIHAN PRODUK MENURUT PENGELUAR:Cozuma Matiffying Lipstick gives a new dimension to lipstick with its sophisticated satin silky vibrant finish,enhanced by a collagen-enriched plumping active.an elastomeric polymer combined with a gellifying agent impart a deliciously soft and gliding application and perfect colour release.

HASIL PENGGUNAAN DIRI DIDA SENDIRI:

  • Kualiti TINGGI, Harga JIMAT.
  • Sesuai untuk bibir merekah & sensitif.
  • Mengandungi Vitamin C & E untuk BIBIR LEMBAP sepanjang hari.
  • Tiada bahan kimia, tidak melekit, TAHAN LAMA.
  • HALAL SELAMAT
  • Warna sangat cantik, terdapat pilihan warna seperti soft atau terang atau ke dua2 pun sangat cantik. Ikut hati nak semua warna. Nampak norrr tamak :P
  • Lipstick tahan lama dan yang paling best sangat2, dida hanya pakai sekali waktu mula2 mekap lepas tu dida keluar bekerja, lunch makan minum. Selepas 8 jam bekerja balik rumah pun lipstick masih terang elok. Time solat kene cuci betul2. Okay!
  • Sangat lembut dan senang disapu di bibir.
  • Warna melekat elok di kulit bibir dan tahan lama.
  • Bibir tak kering macam kebanyakan lipstick lain. Yang penting tidak menyebabkan bibir hitam or panas okay dan tidak membahayakan kesihatan kitew. 
  • Ini lipstick collagen, bila pakai tu bibir macam mungil gitu, macam menyerlahkan lagi keayuan bibir mu.. hihihi...
  • Keseluruhannya dida sangat suka lipstick ni. Tak tipu, memang semua cantik sangat2. Rasanya kalau uolss ni mak andam, nak mekap pengantin pun sangat sesuai. Uolss patut cuba tau serius tak rugi habaq hang!


Antara Model2 COZUMA Mattifying Lipstick
termasuk la diri sendiri itu pasti :P

Harga? Sangat berpatutan. Hanya RM44 SAHAJA anda boleh kelihatan cun melecun macam retisss uolss!


PROMOSI !!!
Bagi pembaca blog yana Uolss beli 2 and above COZUMA Mattifying Lipstick Yana bagi RM40 sahaja per lipstick + FREE GIFTS! TIDAK termasuk postage(RM7 Semenanjung Malaysia & RM10 Sabah Sarawak) (kalau nak beli bagi tau uolss dari blog yana ok? :)


Untuk pertanyaan dan pembelian uolss boleh contact Yana terus +60182928184 

Yana bukan sahaja penjual tetapi Yana juga pengguna COZUMA Mattifying Lipstick (^_^)





    2 comments:

    Mrs. A said...

    Kebetulan tadi baru jer... beli lipstik kat Watson tapi bukan Cozuma ler... hiks!

    Diyana Amalina said...

    nanti boleh cuba cozuma pulak ye..mmg ok..sbb yana pun pakai lipstik ne skrg

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...