Saturday, July 9, 2016

Min Kaffe


Hari ne yana nak terangkan semula apa itu Min Kaffe. Ramai lagi yang masih tidak tahu apa itu Kopi Min Kaffe. Maklum la sekarang Syarikat sudah semakin rancak mempromisikan Min Kaffe ne. Jadi yana akan ceritakan serba sedikit mengenai Min Kaffe ne ye



Aroma istimewa Min Kaffe berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Min Kaffe bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.
Ramuan Utama adalah : Kopi Robusta, garam buluh
Keberkesanan Min Kaffe

  • Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
  • Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
  • Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.
  • Melegakan tekanan


Cara Pengambilan Min Kaffe ne sangat senang ye hanya bancuhkan sebungkus Min Kaffe dengan 150ml air panas, boleh diminum selepas dikacau dengan rata.



Kopi ni pH neutral tak macam kopi biasa berasid. Sesuai untuk yang ada gastrik dan ulser. Yang best tak ada masalah angin selepas minum. Ini pengalaman sendiri.

Garam buluh memang terbukti baik untuk kesihatan. Recommended untuk yang ada masalah kencing manis, darah tinggi, gout, asthma.

Tinggi magnesium dan bantu bagi yang ada masalah low hb ( kurang darah). Ibu hamil, berpantang dan menyusu pun sesuai minum kopi garam buluh ni.

Alhamdulillah, sama naik permintaannya even after rebranding. Buktinya banyak latest testimoni. Jom kite tengok sikit kat bawah ne






Siapa yang berminat atau ada sebarang pertanyaan boleh hubungi yana di :-
Facebook : Diyana Amalina
Email : eana87@gmail.com
@
Boleh terus whatapp/sms yana di nombor :-
Hp : 018-2928184




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...