Friday, November 20, 2009

Balik Kampung....


hari ne saya akan pulang ke kampung halaman ku......gembira tak terkira hati ne... balik kampung umpama baleh melupakan segala beban yang berada di kepala.Walaupun pada hakikat nye kepala ne da serabut.. Sudah lama tidak bersua dengan mak dan abah..rindu sangat2. tambah pula adik dak kakak sudah berada di rumah..Maklumla adik saya da abis exam PMR, mmg la dia cuti awal dari orang lain. Kakak saya pn abis exam awal....pelajar UITM mmg sllu abis exam awal...saya je yang sllu balik dan yang akan balik semula ke univesiti awal dari org lain....em... sedih tp mmg itu la rutin saya sejak 3 tahun bergelar pelajar Universiti...

tapi apa yang penting sekarang ne.....saya nak balik kampung dan akan menyambut Hari Raya di kampung....dan semalam abah ada menelefon yana dan memberitahu yang akan wat korban untuk kami sekeluarga. Abah akan korbankan seekor lembu untuk kami sekeluarga. seekor lembu 7 bahagian kan lau nk wat korban...jadi cukup la kami sekeluarga..... ahli keluarga kami hanya 7 orang je campur emak dan abah...hehehehe x ramai pun...

Jd apa yang penting sekarang ne enjoi...hehehehe..tp jgn lupe diri palak..hehehhe, sblm balik rumah singgah dulu di rumah mak saudaura di Rompin,Pahang..hehehehe biasa la .....saya mmg suke berjalan.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...