Friday, May 8, 2009

Cerita Lawak Edisi 3

Nenek oh Nenek

Abu (nama samaran) bagitau tunang dier Siti (juga nama samaran) teringin nak jumpa nenek Siti. Satu hari, Siti berkesempatan memperkenalkan Abu kepada neneknya. Sambil duduk menungu, Abu mengunyah kacang hazelnut sampai abis semangkuk. Nenek Siti keluar lalu Abu bersalam dengan sopan santunnya sambil berkata, "Maaflah nek, abis semangkuk hazelnut tu saya makan tadi," Dengan selamba ala salesman budak-budak pakai tie jual calculator, nenek Siti berkata, " Takpe, Siti memang suka sangat bawakan nenek coklat kacang hazelnut ni. Gigi nenek takde dah, jadi nenek isap je la coklatnya, kacangnya nenek tinggalkan kat mangkuk tu."

2 comments:

ilah_nur ilham said...

wah3..dah maju sekarang..
bila blh tlg i upgrade kan blog ni....
senang2 datang la lepak TF

stannum said...

huhuhu....tahniah atas blog nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...